| |     ћирилица | english  
Naslovna
Promocija Beograda u Temišvaru

            U Temišvaru je u petak 27. maja održana promocija turizma Beograda namenjena potencijalnim posetiocima iz ovog grada i zapadnog dela Rumunije. Prezentacija je priređena u srpskom restoranu „Lojd“ i prostoru ispred njega, Trgu Opere u najstrožem centru grada i na njoj su predstavljene ukupne turističke mogućnosti i atrakcije glavnog grada Srbije. Nakon konferencije za SJI posetiocima i publici predstavljeni su tipični srpski proizvodi, suveniri, narodna radinost, brošure i promotivni materijali, uz muzičku animaciju i tradicionalno srpsko posluženje. Od strane Generalnog konzulata, pored predstavnika županije i grada, na promociju su pozvani i odazvali su se članovi konzularnog kora, predstavnici Privredne komore Timiša, Udruženja za promovisanje i razvoj turizma u Timišu, jedan broj agencija koje u okviru svojih programa imaju ili planiraju turističke posete glavnom gradu Srbije. Iz Beograda su pored predstavnika TO (direktor M. Popović) bili i predstavnici PK Beograda receptivnih turističkih agencija, 9 hotela, srpska SJI - RTS, TV PINK, Politika, Novosti, itd.
        Predstavnicima SJI, zvanicama, predstavnicima rumunskih turističkih agencija i srpske zajednice predstavljeni su promotivna kampanja glavnog grada, uz prigodna obraćanja i izlaganja predstavnika TOB-a, Air Serbia, Udruženja za promovisanje i razvoj turizma u županiji Timiš i generalnog konzula, video projekcije, muziku i srpske kulinarske specijalitete. Posebno obraćanje na prezentaciji imao je predstavnik srpskog avio-prevoznika Air Serbia sa povoljnostima i prednostima koje se nude putnicima na direktnim letovima za Njujork, a koji dolaze iz Temišvara, ali i drugih gradova zapadne Rumunije, posebno rumunskog dela Banata. Napominjemo, isto tako, da je brendirani autobus sa prepoznatljivim simbolima Beograda tokom dana bio predstavljen građanima Temišvara u najstrožem centru grada.
         Direktor TO Beograda Miodrag Popović je detaljno govorio o turističkim atrakcijama Beograda, ali i promotivnim aktivnostima Turističke organizacije Beograda koje podrazumevaju niz prezentacija kojima se ova turistička organizacija obraća i predstavnicima dijaspore, podstičući, između ostalog, njene bliske veze sa maticom, uz konkretan poziv za uspešnim promovisanjem našeg grada kod ovdašnjih rumunskih sunarodnika. Popović je naglasio da kampanja u Temišvaru i regionu (predstavljanje Beograda u 12 gradova) ima za cilj podizanje vidljivosti i atraktivnosti glavnog grada Srbije, imajući u vidu da je u poslednje vreme registrovano značajno povećanje broja gostiju iz Rumunije (40 posto u dolascima i 50 posto u noćenjima u prva tri meseca 2016. godine u odnosu na prethodnu godinu).
          Na početku prezentacije skup je pozdravio generalni konzul, ističući posebno atraktivne beogradske turističke i druge potencijale koji poslednjih godina privlače sve veći broj inostranih turista, među kojima oni iz Rumunije zauzimaju sve istaknutije mesto.
         Cilj prezentacije bio je da se, uočivši izražen interes turista iz Rumunije, na prigodan način predstavi Beograd, njegove raznovrsne turističke mogućnosti, ali i uspostave poslovne, privredne i turističke veze sa ovdašnjim partnerima, medijima, predstavnicima agencija i turoperatorima, podstaknutih nakon ranije prezentacije u Temišvaru Turističke organizacije Srbije, pojedinačnih destinacija, kao i uspešne studijske posete Srbiji od strane predstavnika rumunskih i srpskih SJI, agencija, iniciranih od strane ovog Generalnog konzulata.
 


Verzija za štampu
Dijaspora
O DIJASPORI I SRBIMA U REGIONU
Brzi odgovori dijаspori i Srbimа iz regionа
O dijaspori
Klubovi
Mediji
Dopunska nastava
SPC
Projekti za dijasporu
Vojni memorijali